علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران، در حاشیه جلسه امروز (سهشنبه) شورا از تصمیم جدید درباره نظام بلیت الکترونیک خبر داد و گفت: طرح اصلاح «نظام یکپارچه بلیت حملونقل عمومی» با رأی اعضا به تصویب رسیده و برای بررسی کارشناسی به کمیسیونهای تخصصی ارجاع شده است.
وی توضیح داد: این طرح را ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر به ریاست شورا ارائه کردند و امروز با ۱۳ رأی موافق تصویب شد. تا تعیین تکلیف این طرح، تمدید رایگان بودن بلیتهای مترو و اتوبوس انجام نمیشود.
نادعلی تأکید کرد: بر این اساس، از فردا، وضعیت پرداخت بلیتهای مترو و اتوبوس به حالت عادی بازمیگردد و شهروندان باید مانند قبل هزینه سفر خود را پرداخت کنند.




نظر شما